Plugg plugg plugg

Dåligt med tid att blogga dem senaste dagarna. Hade ett SO prov idag som gick hemskt så min tid har gått åt att plugga åt det. Haha ni vet känslan precis när man lämnar in ett prov och man kommer på att man har glömt något jätteviktigt som man hade kunnat skriva en sida om på provet som typ kan göra hela betyget på det provet? Det hände mig idag, blev så irriterad på mig själv, är typ fett sur över det... Hoppas jag får göra om provet om jag får sämre än C på provet.
 
Har haft 2 prov idag och en mattediagnos? hur smarta är skolan att lägga allt på samma dag egentligen?! ibland tänker dem inte. Jaja nu ska jag sluta skriva om skolan, Fredag imorgon, asså är det bara jag eller går veckorna typ sjukt fort?! Snart är det oktober och vips så är det julafton. Nejmen nu överdriver jag lite xD
 
Slutar 20 över 1 imorgon och ska nog in till stan då och kolla i lite affärer sen käkar jag nog middag där och möter upp lite vänner så drar vi nog på någon fest. Skönt med helg iallafall! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0