Saker om mig/bekännelser

Det var länge sen jag drog en bekännelser här på bloggen så tänkte göra en now.
 
Jag har typ två personligheter typ schitzofren.. Jag kan gå från superarg till världens snällaste på 30 sekunder. Mina föräldrar tycker jag är extremt konstig pga det..
 
Jag Har sparat pengar sen oktober förra året och har typ shoppat NADA. har alltid på mig samma fula kläder hähä. Men jag har sparat till New York ( där jag är nu mohahaha) Och en annan resa som ska bli bäst i sommar. Love my life
 
Jag är en hatare.. Hatar allt och alla, tråkigt men sant. Jag måste sluta med det och börja vara  positiv haha.. 
 
Jag har skitslitet hår och jag har färgat det ca 5-10 gånger, och inte klippt mig på ca 2 år.. det är ganska äckligt förtillfället men jag ska förmodligen klippa och färga håret soon.
 
Alltid när jag är själv typ när jag ska sova så brukar jag alltid tänka igenom allt i mitt liv och allt jag vill göra, saker jag ångrar osv. Riktig tänkare på kvällarna haha
 

Jag har hur mycket kläder som helst men ändå så tycker jag att jag inte har några kläder och använder samma kläder dagarna ut och in. Men antar att jag inte är den enda som är så? haha.
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa Wallin

Så fin!
sv: Ber om ursäkt för det sena svaret! Det var så lite så! Tack så mycket! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kram på dig!

2013-05-05 @ 14:55:26
URL: http://chippaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0