Mors dag

älskade new york som jag saknar så sjukt mycket!/egobild från igår

Hej! hoppas ni har haft en bra söndag? Mors dag idag också. Jag vaknade runt 2 tiden och fixade mig snabbt och sen åkte vi hem till farmor & farfar för en mors dag middag. Var väl mysigt men jag har varit sjukt trött hela dagen kan bero på vädret så låg mest i soffan och kollade på tv haha. Nu har jag tvättat bort sminket och ligger nedbäddad i min säng dem resterande timmarna av dygnet ska jag kolla på någon film, hoppas jag hittar någon bra!  Börjar klockan 11 imorgon ( Prao) men slutar fem och det är lite segt. Aja, hoppas ni haft en bra dag! Puss.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ska du praoa?

2013-05-26 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0