Åker till Malta i 3 veckor med bästis imorgon!

Nu är det mindre än ett dygn tills jag är påväg till Arlanda.. åh så glad!
 
Idag har jag faktiskt hunnit vara i stan för att sälja ett par jeans och även packat hela dagen och nu är det mesta klart, men är fortfarande småsaker som behövs fixa imorgon på dagen. Ska även hinna till centurm för att sälja en sak från bloppisen (bellafeliciabloppis på instagram!) och gå till banken för att fixa kod till en app så jag kan se hur mycket jag har på kortet nu när jag ska vara borta i 3 veckor. Är så taggad nualltså! så grymt att åka till solen speciellt när vädret inte varit på topp här heller dem senaste dagarna, ska bli såå nirr att bli brun och hänga i solen hela dagarna! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är ni på språkresa på malta?

2013-06-23 @ 16:59:48
Postat av: Victoria

Vad roligt!!!!!! :)

2013-07-09 @ 10:33:17
URL: http://hundtassarna.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är så vacker när du gör något annat en duckface fortsätt så prova le tror de skulle vara jättefint puss och kram❤️

2013-09-24 @ 22:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0