torsdagkväll

kom nyss hem och är skittrött, höll på att somna hemma hos nicole vi kollade på pretty little liars sen hämtade mamma upp mig, ska öva lite på länderna i asien och afrika nu så jag kan dem tills provet imorgon, sen ska jag äta mozarellasallad till middag, mums! :) haha berättar alltid vad jag ska äta ni ba K. nejmen imorgon ska jag nog sälja några grejer från bloppisen och antagligen köpa en kofta jag har kikat på om jag säljer grejerna så jag får ihop pengarna, haha. Sen ska vi nog fika någonstans eller åka till täby och fika på chillbox vi får se vad vi orkar, inte bestämt än, men ska iallafall sova hos henne sen vi ska fixa massa mys jordgubbbar så ska vi doppa med choklad MUUUUMS. haha, matblogg, driver asså hahaha min dåliga humor. aja måste sluta blogga nu haha puss.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter din bloppis?

2013-01-17 @ 18:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0