Q/A

fin blogg gör videoinlägg
 
- Kanske gör det om många vill det haha? kommentera om ni vill att jag ska göra videoinlägg :)
 
Vart någonstans är det ni äter & hur mycket kostade det?
 
- vi åt på en resturang på drottninggatan, närmare gamla stan!
och det kostade 180 kr för buffe + dricka, men man kunde välja bland mycket så värt pengarna!
rekommenderar verkligen att gå dit om ni vill ha god thai/mongolisk mat :)
 
är jeansen utsvängda? Kan du lägga ut en bild när du har på dig dem?
 
- Nej, dem är modellen jeggins, testade riktigt utsvängda men dem passade inte på mig haha! isåfall ska man ha ankle som bara är lite utsvänga boot är alldeles för mycket haha!
visst kan jag göra det, kan lägga ut dagens outfit när jag har på mig dem någongång :)
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

Gör videoinlägg!

2013-01-05 @ 23:54:51
Postat av: Anonym

Håller med, gör videoinlägg, och lite mer dagens outfit:)

2013-01-06 @ 00:14:38
Postat av: Anonym

Videinlägg!!

2013-01-06 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0