KOMMER INTE PÅ NÅGON RUBRIK!

omgash jag hatar verkligen att komma på rubriker helt omöjligt att komma på något att skriva i varje inlägg!
frusterande..
Iallafall jag och felicia har varit i stan idag, sålde en väska bara den andra tjejen jag skulle möta var superkonstig haha så det sket sig! jaja. Vi kollade runt i affärer vi var inne på mango och hittade skitfina kläder där! blev irriterad när jag inte kunde köpa något haha.. Gina har också fått in skitfina kläder ska göra ett collage med mina favoriter från gina snart! :)
Vi va helt hype på tåget och tåg massa fula bilder men inga jag kan lägga ut här på bloggen haha ni skulle bli rädda! 
tur att ingen vi kände eller någon snygg kille kom/gick förbi oss på tåget när vi va helt hype, haha! :D
 

dagens outfit lägger jag ut snart. puss.
bild från imorse jag böt kläder sen haha så ni vet i outfit inlägget.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0