hiss/diss?

Jag kan inte bestämma mig om jag hatar eller älskar dem här jeansen!, Jeansen längst till vänster är mera bootcut och tycker dem andra är fina för dem är lagom mycket jag funderar starkt på att införskaffa mig ett par hollister bootcut jeans har sett många ha dem och dem är superfina!
Men isåfall senare på våren jag skulle matcha dem med converse och någon fin blus som ni kan se i mina vårmode collage jag har gjort/Kommer lägga upp. :)

vad tycker ni hiss eller diss haha? jag tycker nog hiss lite kul att gamla saker som länge har varit ute har blivit populära igen som tex levis jeans..osv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

DISS, men på dej hiss ;)

2013-01-10 @ 21:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0