bekännelser

Jag hatar folk som skryter om sig själva konstant, usch så irriterande!
 
Jag kan ligga hemma en hel dag/Kväll och bara kolla på mina favoritserier.
 
Jag älskar att åka skidor superkul och ska åka till Åre med familjen på sportlovet!
 
När jag smsar med någon kan jag börja le för mig själv och mina kompisar frågar vad jag ler åt haha!
 
Det fulaste som finns är tjejer som leker farliga och beter sig/klär sig som killar, nej nej nej säger jag bara..
 
Innan jag går upp ur sängen på morgonen måste jag gå igenom hela startsidan på instagram innan jag kan gå upp, ganska jobbigt faktiskt. haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

palla ta bekännelser av andra, vilket liv

2013-01-22 @ 21:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0