lördag eftermiddag

Egobilder hos felicia/ Packar inför Åre
 

Är just nu hemma och ligger i min säng, har precis packat ner lite saker i min väska och sådär,är helt slut har ont i huvudet och känner mig helt död.. Ligger och kollar på Harlem Shake videosar och dör av garv, helt forever alone men dem är så roliga, ellerhur? Juste när jag snackar om roliga videosar ni har väl sett den här videon på tjejen som ska visa hur man lockar håret och failar totalt? så sjukt rolig ni måste se den! hahaha.
Men idag har jag hunnit äta lunch & frukost hos felicia, vi har umgåtts lite, så segt att vi inte kan ses på över en vecka kommer sakna henne jättemycket! Har också varit på Hemmakväll och köpt godis. Boring lördag men vad ska man göra, ska fixa ett collage med lite wanties senare idag. Men ska ladda ner låtar till min mobil nu, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0