Fredagkväll!

Hej på er. Nej det där lät så gay haha..
 
Nejmen jag är just nu med felicia och vi ska snart kolla klart på en film vi började kolla på för 2 veckor sen men inte kollade klart på den så det blir att göra det nu. Den heter skyfall om någon har sett den? Men iallafall just nu sitter vi på mitt rum och felicia testar mina kläder haha!
Idag var vi i stan och kollade runt på NK och där såg vi Maria Montazami och Felicia började råglo haha sötisen! Men det är typ hennes förebild haha! Men hon är ju supergullig och hon log iallafall mot oss. Sen så testade jag en barbour jacka som satt skitfint på som jag blev skitsugen på att köpa.. Åhh!!
Men hoppas ni har en bra fredagkväll nu babes puss!
en bild från skolan i veckan.

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hoppas du får en bra lördag!

2013-02-16 @ 09:02:53
URL: http://modernsparks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0