Söndag!

jag i bilen/ tjockisnacks på bion haha!
Hej bloggen!  Förlåt för den dåliga uppdateringen idag,men har inte riktigt haft tid. Jag vaknade sent idag runt 12 tiden och då åt jag frukost ute i solen på baksidan och latade mig lite riktigt varmt var det! Sen frågade Pappa mig om jag ville följa med på bio så hela familjen drog och kollade på Jack the giant slayer den var faktiskt ganska bra! Efteråt åt vi Donken mcdrive till middag haha blev proppmätt! Men mysig söndag med familjen iallafall. Såg att det har kommit in flera frågor i bestfriend grejen vi skulle göra och den videon kommer komma upp senare i veckan fortsätt fråga frågor! Btw fick en kommentar om att jag skulle göra ett inlägg där jag visar mitt smink vad jag använder osådär och ska försöka fixa ett inlägg i veckan! Har hemstudiedag imorgon så ska vara hemma och jobba med ämnena vi skulle haft, men ändå skönt att kunna sova ut. Kanske kan fixa videon imorgon vilket smink jag använder. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0