22.16

glada jag imorse! skämtåsido ser fett sur ut haha men hade ingen annan bild så den får duga!
Idag har jag varit i stan med bästa Felicia och Mira vi har myst i solen och snackat massor, vi har inte setts på evigheter så vi hade mycket att prata om.. Tråkigt att man inte hinner träffa vissa vänner man vill träffa så ofta pga skolan osv, så man får passa på, på loven! hehe.. Iallafall kom hem runt 8 tiden och åt middag sen kollade jag på Tonårsbossen med mamma haha det verkar fett kul vill också vara med i det.. HAHA! Fick en kommentar om att jag skulle videoblogga och jag gjorde det för någon dag sen men kanske kan göra en videoblogg imorgon om ni gillar att jag gör det.. känns ändå lite stelt inte riktigt min stil men för er skull! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

Gud så fin!
krmais♥

2013-04-04 @ 22:37:26
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0