nästa helgens planer + spruta!

jag och felicia ska åka och köpa julklappar på fredag mys! ska också möta upp några tjejer som ska köpa saker ifrån min bloppis, som ni hittar på instagram om ni söker på (bellafeliciabloppis), ni kanske hittar något fint!, Iallafall jag älskar att köpa julklappar till min familj och tycker nästan det är roligare att ge bort saker än att få dem själv haha somsagt nästan ;) Sen tror jag hon ska sova hos mig mys! Sen lördagen kanske vi träffar några eller bara tar det lugnt vi får se. Imorron efter skolan ska jag ta spruta mot livmoderhalscancergrejen det är sista sprutan och jag hatar den, den gör asont! svimmade nästan förra gången jag tog den haha, felicia ska följa med mig sen ska vi hem till mig mysa och kolla på film, haha kände att jag behövde blogga lite om min vardag eftersom jag knappt gör det och hade lite planer jag tänkte berätta om nu, så varför inte. hehe puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0