måndag kväll

hej sötisar.
kom hem efter utvecklingsamtalet runt halv 4 tiden, åkte hem pratade lite med mami och kollade på tv haha slapp dag. Sen har jag tränat lite, och ska snart kolla på x-factor medans jag äter middag. uppdaterar senare puss!
 
 
juste! om det är något speciellt ni vill att jag ska blogga om tex tips osv, SKRIV DET SOM EN KOMMENTERAR, eller har en fråga osv, jag svarar /  kanske kan göra ett sånt inlägg ni vill läsa om , bloggar ju trots allt för eran skul! pussar
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Din älskling

Du kan ju allti blogga om mig älskling, hihi älskar dig! :*

Svar: lLOVEU2 <3
None None

2012-11-19 @ 20:24:14
URL: http://Ffeliciasegerman.blogg.se
Postat av: Anonym

Gör videobloggar ! :D

Svar: om tillräckligt många vill att jag ska göra videoinlägg kanske jag börjar med det! :)
None None

2012-11-19 @ 20:40:42
Postat av: Anonym

Outfits, musik, vardag, Mode, smink tips osånt.. :)

2012-11-19 @ 23:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0