hemma.

hej babes, kom nyss hem från outlet köpte inget eftersom jag måste spara pengar till julklappar osv. Hittade en skitfin kofta från odd molly, & hittade lite fint inne på tommy hilfigher också! ;) 
nu ska jag bara ta det lugnt och kolla på nya favoritserien one tree hill, har kollat om alla säsonger, kollade på dem för sjukt länge sen typ när jag gick i 4an-5an haha , så har kollat om och är på säsong 2 nu.är faktiskt taggad på den här veckan vet inte varför, men känns som att jag har tagit det lugnt nu i helgen så jag slipper gå runt och känna mig trött hela tiden i veckan haha. 
 
juste jag funderar på att lägga ut julklappstips för syskon/ pappa / mamma senare om ni vill det? kommentera isåfall! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0