svar på kommentar


- tror att du har missuppfattat mig & jag skriver det här nu ifall det är någon annan som har förstått det på samma sätt, när jag skrev det där om att vi inte skulle fira jul för att muslimer inte gör det menade jag inget illa mot muslimer? menade bara att sverige anpassar sig så mycket efter dem som kommer till sverige, och börjar ändra på saker osv för att dem är rädda för att få skit för det, klart jag inte riktar allt mot muslimerna herregud, har inget emot muslimer , men jag tycker däremot inte att sverige ska ändra på sig för dem som kommer hit? och snälla du är väl lika rasistisk själv som kallar mig svennejävel? dubbelmoral haha. 
 

Kommentarer
Postat av: julia

haha, bryr dej inte om såna störda kommentarera, den vågar inte ens kommentera med sitt namn haha

2012-12-17 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0