snökaoset

alla har ju lagt ut bilder på instagram om snökaoset att dem inte kommer till skolan osv att dem har stannat hemma att det tar typ 3 timmar att ta sig till skolan, som min bästis hon har suttit på tåget i 2 timmar och åkt 3 stationer helt sjukt..det tar ca 15 min för mig att gå till skolan och när jag gick imorse tog det 30 min istället så mycket snö var det och kunde knappt andas när de blåste så mycket haha jag hatar snö... längtar till sommaren fyyy för vinter, det ända mysiga med vintern är julen haha.
bilder från aftonbladet & svd
 

Kommentarer
Postat av: Michelle W -

kika in på min blogg , hope you like it ! ;)

2012-12-05 @ 19:44:04
URL: http://michellewagenorg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0