happy

åååh jag är fett glad nu okej kanske inte just nu för att min dator är skittrög, och går knappt att blogga.. aja men jag är skitglad nu för har inga fler läxor/prov på cirka 1 månad är asglad! taggad på julen nu och det är bara chill i skolan kvar nu imorron & måndag har jag vanliga lektioner sen kommer vi chilla med klassen kolla film och äta godis eller något mysigt sen på onsdag ska vi ha volleybollmaskerad! sen torsdag får vi lov. LOVE IT.
kommer kunna uppdatera mycket bättre nu! kommentera om det är något ni vill att jag ska skriva om mig vad som helst så ska jag fixa det! PUSS ÄLSKLINGAR
ful bild bjuder på den ifrån imorse sliten efter att ha pluggat på morgonen ca 1 timme haha

Kommentarer
Postat av: alice

videoblogga, bloggen blir mycket bättre då

2012-12-13 @ 15:53:21
Postat av: Anonym

Sminkvideo ? :))

2012-12-13 @ 16:27:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0