drömsminket!

alltså, jag har känt att jag vill förändra något på mig själv, känner mig skitful tråkig, you name it varje dag.
samma kläder, håret katastrof varje dag, jag är inte sån som brukar klaga så mycket haha, men asså jag vill förändra något med mig själv och jag ska färga håret, men jag vill börja ändra utseendet också alltså hur jag sminkar mig, men det sminket jag använder nu är skitdåligt och jag vill börja köpa lite bättre smink, asså kanske en lancome mascara istället för en från maybelline tex! Rena sminkborstar som inte blir klibbiga och äckliga som alla mina är.. Köpa mineralpuder istället för vanligt puder som inte är bra för huden.. ja you name it, kanske ganska onödigt inlägg men så jag känner just nu, inte direkt så att jag har råd att köpa massa märkesmink bara för det men ja man kan ju drömma ellerhur. pussar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0