Uppdateringen går upp & ner

 
Gott vi åt igår/hur jag såg ut igår!
Hej! Va några dagar sen jag skrev ett riktigt inlägg här men blogglusten går upp och ner. Igår så sov jag hos bästis och vi myste på balkongen hela kvällen och idag har jag varit hos min faster och varit barnvakt nu på kvällen. Kollat på eurovision även, kan säga att jag är glad över att Danmark vann. Bästa låten! Nu ska jag kolla på finalavsnittet av TVD, spännande! Sen sova börjar bli trött. Imorgon ska jag filma resten av NY shoppingen tror jag sen skriva några inlägg om de sen räcker de, hehe. Pussar och om ni kommenterar mer så blir min blogglust bättre och jag bloggar mer, justsouknow!

Kommentarer
Postat av: Linda

Grym blogg! :)

2013-05-19 @ 16:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0