Torsdag

satte ihop några inspo bilder snabbt, knappt att jag orkade det alltså men det är så tråkigt med inlägg utan bilder.
Har precis ätit middag och ska snart ta på mig träningskläder ska gymma med mamma ikväll haha biff. Nejmen första gången jag gymmar men det ska väl bli kul, får se är ganska förkyld så kanske inte kan träna soo much. Morgondagens planer är att åka till stan efter skolan och fixa prao, det är inte långt kvar tills vi har prao sen hem och packa sen måste jag gå och lägga mig tidigt, ska upp vid 7 på lördag, hur ska jag palla... haha men kommer nog va så taggad på att åka så de e nooog lugnt.  Puss

Kommentarer
Postat av: Caroline

Sv: Okej!
Jaaa helt okej i alla fall ;) Allt bra? :)

2013-05-02 @ 21:32:27
URL: http://carolinefvs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0