Nästan sommarlov! so happy

idag/igår

hej bloggen! idag har varit en bra dag. Sista dagen med vanliga skoldagar nu väntas 2 veckor prao och sedan 1 vecka kvar i skolan dock kommer vi inte ha några vanliga lektioner då, iallafall inga läxor och prov! så sjuuukt skönt! och jag kan även berätta att sisådär 4 dagar efter avslutningen så drar jag och bästis iväg på en språkresa till Malta i 3 veckor. Love my life! så taggad på sommarlov nu. Men förtillfället så ska jag snart hoppa in i duschen var en snabbis i stan efter skolan med Fellan och kollade på klänningar och sånt där sen åkte jag hem för att fixa mig och hämta grejer osåvidare sen ska jag ta tåget till tc och möta bästis och så ska vi köpa lite gott till ikväll sen sova hos henne. Puss

Kommentarer
Postat av: Michelle W -

Fin blogg !

2013-05-25 @ 09:40:56
URL: http://michellewagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0