Godmorgon

tog en bild på min klädhängare nyss, förbild på shoppingen haha.
 Jag kommer att lägga ut shoppingen i olika delar så det blir lite delat, sen ska jag även ta New York dag för dag jag börjar imorgon. Så håll utkik inläggen kommer komma lite blandat. Igår så sov jag några timmar när jag kom hem, och väcktes av att Felicia kom hem till mig var skit trött men fixade mig ändå. Vi hade båda saknat varandra skit mycket så vi snackade massor, och hon fick se allt jag köpt osådär. Sen åt vi thai och hon sov kvar här. Imorse vaknade vi för ungefär 1 timme sen hon gick nyss för hon ska till sin farmor men efteråt ska vi träffas och kanske ta en tripp till stan, vi ska iallafall sova hos hennes papi. Ska börja ta lite kort nu på shoppingen. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0