lovely thursday

skoltoan/Matsalen
 
 
visst har vi haft en fin torsdag idag? Synd att man gått i skolan hela dagen bara!
Efter skolan har jag pluggat lite matte har prov imorgon, awsum. Men fick hjälp av pappa på det svåra jag inte förstod haha, Längtar så tills imorgon jag och bästi ska in till stan och mysa litt och hoppas att det är lika great väder like today! Om solen skiner lär vi sitta i kungsträdgården och bara mysa med en glass kanske haha lol. Jag har märkt att jag har blivit sämst på att uppdatera bloggen och ska bli bättre, men om ni kommenterade mera skulle jag bli glad azz. puss!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

hänger du nt med hanna och dom mer?

2013-03-08 @ 18:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0