Bekännelser

Jag är sämst på att komma på bekännelser om mig själv! Eller jag brukar komma på bekännelser typ i skolan när jag är ute osv sen när jag väl ska skriva ner dem glömmer jag dem!
 
 
Jag hatar vintern det enda positiva med vintern är Julen och den är ju över sen long time ago så tycker det borde komma lite vår nu!!
 
 
Jag älskar ljusa färger rosa/beige/vitt osv.
 
 
Jag älskar svarta jeans! tycker det passar till allt ( Ja, då förutom svart på svart som blir lite to black..)

 
Jag har haft så många falska vänner så jag har svårt att släppa in folk i mitt liv och lita på nya personer.
 
 
Jag lyssnar ALLTID på musik! till och med när jag är med vänner/sitter och pratar med dem fast på låg volym då, men jag är beroende.. 
 
 
Det blev ganska tråkiga bekännelser den här gången men jag kommer inte på några mer, får fundera på bekännelser under dagen och se om jag kommer på några!
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Helenius

SV; ja den är skitbra! Dock, skulle de behövas en som en under mascara, om du förstår hur jag menar? för de sitter så lite på borsten så de kommer inte så mycket på fransarna, men de klumpar sej inte alls ;)

2013-02-15 @ 19:39:50
URL: http://helenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0