Powerwalk

VS änglarna får stå för bilden i inlägget idag!
hola! Kom precis hem från en låång powerwalk med Bästis vi snackade om allting och vi gick ungefär 7 km har nyss gjort plankan och lite övningar och ska snart hoppa in i duschen, har inte så mycket att säga om dagen, vanlig skoldag. Fick tillbaka 2 prov idag, ena provet blev jag glad över Cet och besviken på det andra, hade hoppats på ett B. menmen! Btw alltså jag har så fula outfits i skolan nuförtiden så det är så tråkigt att fota dem, har nästan inga kläder alltså.. Och det påminner mig om att jag måste lägga fram en outfit för imorgon, hoppas bloggningen kommer bli bättre snart har noll inspiration nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0