lördag!

blandade bilder från igår och idag hehe!
Hej bloggisen! Ingen bra update igår förtom ett videoinlägg där vi tänkte köra bästis tag haha mest som en rolig grej, får se om det kommer flera frågor annars känns det ju lite onödigt att göra videon haha! Om det är något ni vill att jag ska göra i videoinlägg ex visa mitt smink, min dag vad som helst, kommentera! Igår sov jag hos Felicia och vi vaknade runt 10 tiden idag och åkte iväg till stan och träffade Nicole vi åt på donken och pratade lite, gjorde inte så speciellt mycket, ikväll ska jag bara vara hemma.. tråkigt! Men kommer ha tid att fixa roliga inlägg! Puss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

snällla snälla visa ditt sminka i ett videoinlägg!

2013-04-14 @ 17:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0