Lana Del Rey

En artist jag faktiskt gillar grymt mycket förutom Justin Bieber hehe.. my favourite) är faktiskt Lana del rey! Jag tycker hon är ganska cool och har dessutom cool stil, och hennes röst är unik.. Låter inte som alla andra! Brukar lyssna på henne antingen i skolan, på tåget när jag är själv eller hemma i högtalarna. Tycker hennes låtar är chill att bara lyssna på! Inga direkt party låtar men det är det som jag gillar. Men det finns 2 remixar på hennes låtar  Blue jeans och videogames som är lite mer party låtar gillar dem också! hehe. Men ni borde verkligen lyssna på henne, looove her. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Filippa Wallin

Hon är så fin och så bra! Kan ju även säga att jag verkligen älskar Justin, dock blev det oturligt nog ingen konsert för min del.. Kram på dig!

2013-04-29 @ 20:57:15
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: Irini Vanessa Argiri

hon är riktigt bra & justin är ju grym! var du på hans konsert? :)

2013-05-02 @ 22:02:59
URL: http://irinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0