läskig film

jag och felicia kollade på en sjukt läskig / obehaglig film igår, (okej jag kollade på den felicia sov hela filmen) Och det va två syskon som skulle flyga från New York till LA, sen kraschlandar dem mitt emellan, helt ute i ingenstans & det är helt mörkt ute så dem ser inget, och dem blir mindre och mindre.. och det är något som dödar dem, asså den va skitläskig och hela filmen va lixom en videokamera så det va mera verkligt! Okej jag vill inte avslöja något men det va typ militärområde, där det va ett "topphemligt expriment" där dem hade landat, asså filmen är skitläskig för att man kan ju kraschlanda sådär när man flyger & tänk att typ göra det och hamna i ett sånt läge.. asså typ mitt i öknen eller typ i afrika där det finns lejon.. eller i vattnet! är skiträdd för sånt.. filmen heter area 407 och kan laddas ner på tankafetast, kolla på egen risk HAHA driver. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0