Stora wanties

Stora cravings just nu! Alltså dem här sakerna vill jag typ verkligen ha.
Tröjorna är från american vintage och är vanliga baströjor och vet att det finns liknande på HM och alla vanliga affärer för en billigare peng men jag tycker typ dem här är fett snygga. Har fått någon crush på dem, dock vet jag inte vilken färg jag vill ha, lutar mot den vita?  har hört att mascaran är riktigt bra och så fort mina nuvarande mascaror tar slut ska jag köpa babydoll från ysl, går runt 300 lappen men värt det om mascaran är så bra som jag hört! Alltså väskan... Jag såg den på NK i helgen och blev helt kär! Ska börja spara så att jag kan köpa mig den inom närmsta framtiden! 4000 kr går den loss på... Men den är riktigt snygg! Vet dock inte vilken färg jag ska köpa? Har ju redan en svart MK tote som är ganska mainstream.. så skulle ju vara kul att ha en väska som inte lika många har! Men blir då inte en svart, beige eller brun it is. 
 
Så fort jag fyller 16 ska jag skaffa mig ett extrajobb så jag kan köpa allt jag vill ha, Ååh fatta va nirr.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0