Myskväll

en gullig bild på mig från imorse.
idag har varit en lugn lördag. Varit i stan och druckit världens godaste kaffeslush från 7eleven! älskar den. Och köpt en perfekt långklänning som jag lägger ut bild på imorgon eller något. Köpte även flowers to my mom på hötorget hon fick dem idag fast det är morsdag imorgon men k lixom haha! Älskar henne. Fick även lite småsaker av mamma som ett par shorts och nytt puder när jag kom hem som jag visar sen också. Nu på kvällen har jag bara myst med familjen ätit hemlagad pizza och var även en sväng på konsum med mamma och köpte godis, nu ska jag kolla på någon bra film, hoppas ni har en bra lördagkväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Linn

fin du är :)

2013-05-25 @ 21:42:10
URL: http://jonssonl.blogg.se
Postat av: En flicka som är stark

Lät som en väldigt bra lördag :)

2013-05-26 @ 17:19:28
URL: http://jessi91.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0