1 maj

bilder från gårdagen
On thee buss/Classic outfitbild haha/När vi väntade på tåget

Hej bloggen! Förlåt för den dåliga uppdateringen men har inte hunnit blogga. Igår var det ju Valborg och min valborg var ganska misslyckad..  Jag var iallafall med mina brudz. Vi skulle hem till Robin och vi åkte dit men det var typ inga där så det var ju rätt så tråkigt så vi drog därifrån och typ chillade ute för tills klockan va typ 12, Då frös vi ihjäl och åkte hem haha jaja Valborg är ändå överskattat. Jag sov hos Felicia och vi vaknade tidigt och åt frukost, sen gick jag hem och så åkte jag och mami till Stinsen och köpte adapter som vi ska taa med oss till New York, eftersom dem inte har samma uttag där. Jag åt även barnmat till lunch asså jag tycker det är skiiiit gott. Men är säkert den enda haha! Men min dag har mest bestått av plugg osv.. tråkiga grejer. Men hur var eran valborg? 
 

Kommentarer
Postat av: Alva

Sv; Jorå tack :D Planer för torsdag? :)

2013-05-01 @ 22:04:36
URL: http://alvac.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0