ny vecka!

3 ovisade bilder från olika tillfällen senaste månaden!

Hej på er! skriver alltid hej i början av alla inlägg, men svårt att veta vad man ska börja att skriva i varje inlägg azz.
Första skoldagen efter lovet idag känns faktiskt inte så dåligt, Träffade ju min lovely bestiz efter 1 vecka ifrån varandra, vi hade skitkul as always, vår humör asså, ingen förstår den, undeerbar. Efter skolan följde jag med henne och tog spruta och vi hängde lite sen hämtade mamma upp mig och vi åkte till Barkarby Outlet och köpte en skinnjacka till mig. Love it, kanske visar den senare. Har sovmorgon imorgon och egentligen borde jag sitta och plugga till spanska provet imorgon men orka! Så skiter i det och kollar på O.C istället, awsuuuum, puss!
 
 

Kommentarer
Postat av: Claudia

fin blogg!<3

2013-03-04 @ 21:11:42
Postat av: Claudia

vafan syndes inte min blogg länk lr fuckar min data? isf http://claudiaelizabeth.blogg.se

2013-03-04 @ 21:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0