Lov!

idag innan skolan!

förlåt för den dåliga uppdateringen, men hade ingen  dator igår så kunde inte blogga mer än ett inlägg på dagen!
Skönt att vi fick lov idag, skoldagen gick fort också, fast hade ångest ända tills vår no lektion då vi hade prov jag tror att jag kommer klara provet iallafall, är osäker vi får se. Efter skolan gick jag hem, eftersom ingen kunde träffa mig hehe lonley, men det var skönt att gå hem och kolla tv, osådär utan något plugg alls, haha. Sminkade min söta lillasyster också när hon skulle gå påskkärring skulle tagit bild på henne haha så gullig. Iallafall har handlat påskmat och mat till imorgon då min morbror kommer hit på middag, med mami sen köpte vi thaimat och jag blev supermätt.. matkoma! Har nyss kollat på criminal minds, och nu ska jag kolla klart en film på dreamfilm.nu puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0