Hemma.

Hej på er, eller ni få som fortfarande kollar min blogg nejmen statestiken har sjunkit lite nu när jag inte bloggat på ca 1 vecka haha. Men nu kommer uppdateringen bli bra igen så hoppas jag får tillbaka alla mina läsare.
Har ju åkt skidor i Åre med min familj som va kul, Fast igår kunde vi knappt åka för att det snöade/blåste så mycket, det hade också kommit en Lavin i Tegefjäll som ligger mellan Åre & Duved, En kille som hade stått i liften hade blivit begravd under snön, tur att dem hittade honom och att han överlevde..! lite läskigt eftersom vi hade åkt där dagen innan hehe. Aja jag har suttit i en bil i 7 timmar och är fett ofräsch så ska duscha och förbereda mig inför skola imorgon. Puss!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0