efter en längre paus så börjar jag blogga igen!

Instagram bilder från dem senaste veckorna!
egopic/läste lite porr i bilen/vaniljlatte på praoen mums!/ Mammas bästis nya hund världens sötaste/ Malta 2 veckor kvar, dock var det en vecka sen så är 5 dagar kvar nu! TAGG!
 
hej bloggen! såg att jag hade fått några kommentarer om att jag skulle fortsätta blogga så jag tänkte göra det! Nu under tiden jag inte har bloggat så har jag haft fullt upp med plugg ochsåvidare och jag får sommarlov imorgon och tänkte satsa lite mer på bloggen nu, fast kommer inte vara hemma så mycket i sommar men ska försöka blogga så ofta jag kan! Imorgon har jag iallafall skolavslutning och det ska bli såååå skönt! Har längtat efter dagen hur länge som helst nu känns det som och idag mår jag så bra, bortsett från att jag är förkyld haha jobbigt!
Men jag ska iallafall lägga upp New York shoppingen del 2 snart och även lite inlägg om New York eftersom jag inte hunnit med det! Har ni några frågor så är det bara kommentera. Dock var det ju 1 månad sen jag var där men bättre sent än aldrig. Puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0