trött på vinter, ge oss sommar!

hatar sveriges klimat har varit kallt för länge nu! inte ens början på våren har kommit jag blir så deprimerad, ska göra så mycket kul i maj/sommar så kan inte låta bli att längta ihjäl mig!! + att man eller jag blir mycket snyggare/fräschare på våren/sommaren.. man behöver inte klä sig med vinterjackor mössor, uggs, och mitt hår blir elektriskt osv nu på vintern men inte på sommaren åååh. tänk att bara gå ute med en fin tröja med shorts/jeans och ballerinor och vara ute hela kvällen med vänner utan att frysa. Man kan ju inte göra någonting ute nu alls.. får väl längta ihjäl mig..blir extra sugen på sommaren när jag kollar på dem här härliga bilderna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0