söndag

hej påer!
idag har jag varit i outlet med Felicia och på Ikea, först så tog vi bussen från jakan till outlet gick till hollies och odd molly, kollade runt lite sen gick vi till Ikea först åt vi för vi så hungriga det blev pizza & dricka för 15 kr, billigaste lunchen, lätt. Vi blev supermätta och tog en kundvagn och gick in på Ikea och drömde oss iväg i all inredning haha love it. Sen skulle hon ta bussen runt 4 tiden till sin Farmor på söder så jag mötte upp mina parents på Chilli köpte lite saker till rummet bla 2 supersnygga kuddar, supernajz. Har precis ätit thai soppa & vitlöksbröd till middag skitgooott.. och ska kolla ett avsnitt av Vampire Diaries sen duscha, och förbereda mig för en ny vecka, outfit inlägg kommer sen. puss!
oredigerad bild men de är ljuset som gör så att min utväxt ser orange ut haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0