Fredag & Lördag

hej på er! LOVAR ATT UPPDATERINGEN SKA BLI BÄTTRE NU, har bara inte haft någon blogglust.
 
Igår så va jag och bestie på bio i heron vi kollade på Texas Chainsaw den var bra, helt okej läskig, sen åt vi middag där, sen tog vi bussen till Coop köpte godis och gick sen hem till henne, Fixade lite mys och kollade på geordie shore standard våran favoritserie! hihi. Sen kollade vi Django och somnade runt 4 tiden.
 
idag vaknade vi runt 12 tiden, låg kvar i sängen spelade lite temple run, vi fixade oss sen och åkte till Jakan där jag sålde en tröja sen åkte vi till stan och shoppade lite. Visar shoppingen imorgon, Sen runt 7 tiden åkte vi hem till mig fixade middag Lövbiff bea och pommes, mums. Sen nu har vi varit ute och snackat lite och myst i det kalla vädret, men vi hade tråkigt så gick ut haha. Nu ska vi kolla på geordie Shore eller kolla en film på 5an inte bestämt än, imorgon ska vi bara vara hemma tror jag, inget bestämt än. puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0