19 februari

Hej mAnnar!
igår glömde jag helt bort att uppdatera och ja så var det med den saken, haha så fort jag inte uppdaterar på en dag sjunker statestiken jättemycket.. jobbigt haha, men iallafall från och med nu tills jag får upp blogglusten igen kommer jag bara blogga när jag känner för det, för att nu är det så tråkigt i min blogg det enda som jag skriver är vad jag är på dagarna, kan inte ta bra outfitbilder, jag shoppar inget, så jag längtar tills värmen kommer så min blogg kan börja bli lite roligare. Ska också ändra min header så fort jag lär mig hur man gör. Har pluggat idag, Segt.. Och ska snart sätta på en film, Har inga fräscha bilder så blir en azum låt. puss
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du vart/gått på hemma fester? <3 :D

2013-02-19 @ 20:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0