HORDAG

är så jävla irriterad på några i min klass som jag bråkar med & det har hänt massa saker jag inte orkar skriva ut här på bloggen MASSOR iallafall och dem håller på och ljuger om saker och försöker få folk emot mig jag pallar inte, allt är så överdrivet och visar verkligen hur omogna ni är, asså tål inte dem helt seriöst haha och vår klass är skitliten också så kommer få se dem & irritera mig på dem varje dag tills lovet då slipper jag se dem WIHO.
aja vill inte ge någon depp känsla här i bloggen så tänkte bara blogga ett snabbt inlägg sen ska jag fixa ihop lite inlägg osv, tänkte lägga ut dagens outfit men det va inget speciellt en rosa kofta & jeans haha kul outfit, aja lägger nog ut imorron! Iallafall hade hemkunskap som sista lektion och vi fick göra egna fiskpinnar haha lite kul. fick sluta tidigare kom hem och kollade film med min syster bara. Ska göra lite roliga inlägg nu KOMMENTERA!!
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0