förlåt!!

jag och  blogg.se appen gillar inte varandra just nu, jag har föröskt lägga in massa inlägg igår och idag men det går inte att ladda upp bilderna & inläggen blir skittråkiga utan inlägg, men älskar er för att ni klickar er in även fast jag inte uppdaterar. Ikväll kommer det bli superuppdatering , ska fixa massa mode inlägg tips osv. 
 iallfall sov ju hos felicia igår och vi hade myskväll, sen sov vi till 1 typ och åkte sen till stan köpte lite saker lägger ut bild på det snart, sen åkte jag hem för min mamma är utomlands och min papi ville att jag skulle vara hemma så jag kom hem, och har fixat dipp som jag ska ha med grönsaker nomnom. puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0