35 frågor om mig

 

 

1. Hur gammal är du? 14, fyller 15 om 1 vecka haha

2. Vart bor du? lite utanför stockholm i en förort

3. Hårfärg? brunett

4. Ögonfärg? Blå/gröna
5. Hur lång är du? 165 cm
6. Kär?  nej :/
7. Singel eller upptagen? Singel
8. Har du hånglat med någon av samma kön? Ja haha men vi alla blir ju bisexuella på fyllan ;)

9. Vad har du för mobil? Iphone 4
 

10. Favoritland? Usa lätt!
11. Favoritfärg? Rosa & svart
12. Film? sagan om ringen haha
13. Bok? läser inte böcker haha
14. Killar eller tjejer? killar? 
15. Vad gillar du mest med dig själv? FINNS inget jag gillar med mig haha
16. Vad gillar du minst med dig själv? mina ögon ;/
17. Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan- felicia
18. En person du älskar - mamma!
19.ö En person du hatar - Finns många personer jag ogillar 
20. Ut och festa eller myskväll? Myskväll!
21. Saknar du någon just nu? massa av mina vänner jag inte träffat på skitlänge :(

22. Beroende av något? Tuggummi haha
23. Ditt livs största misstag? vet inte har inte gjort så många misstag haha
24. Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? felicia!
25. Piercingar? naveln, öronen
26. Vem är mest lik dig? jag är inte som andra! haha

27. Har du någon förebild? Mila kunis
28. Vad ska du göra idag? det är natt ska sova
29. Vad är det värsta du vet? Folk som ljuger, falska människor, min skola
30. Vad är det bästa du vet? shopping, vara med mina vänner, vara utomlands
31. Vad åt du senast? popcorn 
32. Vad vill du ha just nu?  tuggummi haha
33. Vad köpte du senast? kläder & smycken
34. Vem är din favorit kändis? mila kunis & alex pettifyer

35. hur nöjd med ditt liv är du på en skala på 1-10? skulle säga 7, det mesta är bra och har inget att klaga på förutom småsaker haha.

 

 

fett tråkig frågegrej men hittade den på någon blogg haha :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej ville bara säga att du absolut inte behöver vara onöjd me dina ögon! Dom är sjukt fina, det är också hela du! Sköt om dig puss<3

2012-12-29 @ 10:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0