12-12-12

alla snackar ju om att det är sista gången det är samma siffror på rad på flera 100 år, känns lite synd, haha nejmen jag tycker att alla HAR överhypat med det här på instagram seriöst typ 100 av dem jag följer?! lite överdrivet enligt mig.. menmen alla har ju olika åsikter.
 
Idag slutade jag runt 3, sen gick jag & mina härliga vänner till idrottsalen för att spela lite volleyboll ( vi har ju en volleyboll turnering varje år där vi klär ut oss som en maskerad typ tradition ) Och vi behöver öva på vårat spel osv så vi spelade ca 1 timme hade kul som vanligt hehe. Sen gick jag hem med hana & felicia hemma så gjorde jag iordning lite te och kollade på en film "Nobels testamente" den var faktiskt riktigt bra, brukar inte gilla svenska filmer annars, har också hunnit ha lite lucia fika med mina föräldrar, för att vi hinner inte imorron haha, sen har vi även bokat en resa till i sommar! Har så mycket planerat 2013, ska bli mitt bästa år någonsin.
men nu ska jag sätta mig ner & plugga lite NO har ju prov imorron! Sen ska jag kolla ett avsnitt av One tree hill sen duscha & gå och lägga mig. pussar på er. 
 
bild på stället vi ska åka till gissa vart? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0