10 sanningar om mig

jag är egentligen blond! haha inte många som vet det
 
folk uppfattar mig som kaxig/bitchig men jag är inte kaxig om man väl känner mig haha
 
jag har klaustrofobi jag klarar inte att trängas bland andra personer får ångestattacker som att jag ska svimma haha.
 
jag har världens dåligaste självförtroende hatar mitt utseende osv..
synd men sant..
 
nästa år kommer bli det bästa någonsin! kommer skriva ut allt jag ska göra på bloggen sen hihi ;)
 
Jag är inte förhållandetypen.. jag vill inte vara låst till en hela tiden..
 
jag älskar julen blir som ett litet barn dagen innan! hehe
 
Jag har bestämt att jag ska flytta till usa när jag gått ut gymnasiet.
(asså det är massa som säger att dem vill det men jag ska verkligen det! kan göra vad som helst)
 
min värsta mardröm är att bli instängd i ett rum med massa insekter & typ larvar asså det är det äckligaste som finns!
 
Jag älskar Harry styles <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0